zondag 21 oktober 2012

Herfstwandeling


Afgelopen vrijdag was het heerlijk weer en omdat Ezra en Amélie, zo aan het einde van de herfstvakantie, stuiterend het huis onveilig maakten, besloot ik gelijk 's ochtends maar het bos in te gaan. Zo kon er eerst wat energie geloosd worden, voordat er ongelukken gingen gebeuren.

Amélie, onze enorm dwarse, bazige, grappige, boze, maar ook erg lieve peuterpuber, stond erop dat ze haar regenbroek van haar geliefde CeLaVi regenpak aankreeg. Ik zag geen nut maar ook geen bezwaar, dus stemde toe.

Ik kan je vertellen: hij kwam goed van pas! Aangezien ze elke vijf meter ter aarde stortte omdat ze "echt niet meer kon lopen"...




Een uitje wat een uur had moeten duren duurde uiteindelijk maar liefst 2,5 uur! Gelukkig hebben we ook lol gehad - stampen in de plassen (toch fijn, die regenbroek), zelf de kinderwagen van baby Livia duwen, paddenstoelen bewonderen...

 


 


En mama genoot van de zon en de prachtige herfstkleuren.


 
Al met al toch een heel geslaagde wandeling (ik had me voorgenomen geen haast te hebben en niet boos te worden, dat hielp ook). En moe dat ze waren! De rest van de dag hebben ze geen boe of bah meer gezegd. En daar was het uiteindelijk om begonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten